God jul!!!

God jul alla bloggläsare;)
Här sitter Fidde och ska visa upp vad jag har fått i morgon julklappar! <3
ska bara först berätta lite snabbt om vad jag gjort denna underbara morgon!
vaknade av att pappa stod med en flaska starkvinsglögg i hallen och sjöng!
Så det blev klart att vi delade den! ;)
Sen kom mamma in med 3 st irish coffee! Sen blev det ju dags för att öppna lite av klapparna som låg under vardagsrumms bordet (nej vi har ingen julgran då min syster är allergisk, så vi lägger klapparna under ett bord)
Sen blev det några jul-öl till lunchen!
Och nu sitter jag här och visar er vad jag fått ;)
Från vänster:
1: "heatmax" hårfön!
2:  Remington plattång;)
3: L´oreal, Hydra energetic cooling eye roll-on
4: MaX Factor Xperience (weightless Foundation)
5: Mexx - icetouch parfym ;)
6: sony ericsson xperia x10 mini pro
7: Ett par underbara jeans från Wille :D:D <33
sen fick jag även några underbara skjortor;)
Men nu ska jag göra mig i ordning för julfesten ikv;)
klart att det nya sakerna kommer till hands då:D:D!!<33
Fidde önskar er en GoDjUl och hoppas att ni har det riktigt fett ikv!! :D:D <33<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0