Vem är SaLt!?<333 (A)

Just det ;) igår såg vi "SaLt! med några sköna lirare!<333(A)
Vi peppade bio-kvällen med att fixa oss hos Wille!
och sedan drog vi ju som vanligt till BoTaN för att spana in B-rudarna<33!!
I och med att epan är på service så drack vi HB på VåRfRuSkOlAnS bänk st<33 tihi ;)
När vi chillat är ett tag drog vi och köpte massor av folkisar och lite godis:D
Det va en underbar kväll förutom någon 30 årig jävla bitch som sa till oss att va tysta hela tiden!
HAR HON ALDRIG VARIT UNG ELLER?!?! ;)
Efter bion chillade vi utanför SF och snackade lite BuLlShIet och sedan drog vi vidare till Af-borgen och tog oss några starkisar<333(A)
Finna bra en sak att säga!      Ännu en mycket lyckat kväll! tihi ;) (A)<333
Ps lägg märket till att alla är finklädda;) om ni undrar vart vi köpt dom så är det bara att fråga ;) (K) (A) <333!
Ha det fiiiiint! PUSSHEJ!! (A) <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har ni köpt kläderna? -.-

2010-09-14 @ 19:27:28
Postat av: Pernilla

Önskar att jag vore häftig nog att få hänge med så coola B-oys som er <33

2010-09-14 @ 19:45:43
URL: http://pearlies.blogg.se/
Postat av: Carl-Kristoffer Von Apelgrantz

Jag e killen brevid "wille-boy" jag kan säga att min e köpt i paris på gucci-store och jag tror även Fidde köpte sin på Gant i stockholm :)

2010-09-14 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0