Vinterfrisyrer... ;D <333(A)

Idag efter våran dagliga runda i stan hade vi lite tid över trots alla B-rudar
att testa litta nya frillor... ;D<33(A)
Så eftersom vi e boysen med koll tänkte vi "dela" med oss lite ... ;)<33(A)
Alltid nåt för er att njuta av annars!!! <3
En lite "laid back" look för tillexempel när man bara är i skolan eller chillar me homies ;) (L)!
Funkar ju till fest oxå om man har lite bråttom ;P tihi
Kanske en lite mer tuffare frilla om du vill ha "attention" o vara lite mer i centrum än vanligt!! ;D
Går ganska snabbt o fixa om man har rätt hårvårdsprodukter!!
Lite foundation till det... BAXXX <333





Detta är väl en lite mer mogen look... men man kan ju ha skojj ändå ;D
Bra om man vill vara lite fin och verka världsvan.. ^^;D;D<333(A)

Detta var våra underbara tips på vinterfrisyrer.. !! Vi garanterar massa "reputation" ifall
ni skulle skaffa en liknande frisyr!!
Pussar o Kjmar från killarna med koll!!! ;D;D<333333333 (A)(A)


Kommentarer
Postat av: Arne Anka

Tack för tipsen, guld värda!

2010-09-21 @ 22:56:44
URL: http://skitnerdig.nu
Postat av: Stahl

Wille goes John Lennon på en av de övre bilderna. Likez

2010-09-21 @ 23:08:52
Postat av: Stahl

Wille goes John Lennon på en av de övre bilderna. Likez

2010-09-21 @ 23:09:27
Postat av: Pernilla

Gillar att ni snor min ide med vinterfrisyr, bara för jag visade upp min vinterfärg... men d e lugnt b-oys jag är ju lite bättre än alla andra och fattar att ni finner inspiration hos mig.. Vem gör inte d liksom <3

2010-09-21 @ 23:21:54
URL: http://pearlies.blogg.se/
Postat av: smack my asssssssss

NYa favo bloggen :D :P :D :P

2010-09-21 @ 23:39:56
Postat av: Anonym

hahahah skrattar åt "pernillas" inlägg, passa på, sno så mkt ni kan bara:P gullig blogg bye the way.

2010-09-22 @ 00:04:34
URL: http://barbiieh.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha ja för min kommentar är ju liksom inte alls med ironi liksom haha

2010-09-22 @ 02:52:17
URL: http://pearlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0